Vragen?
Heeft u vragen? U kunt hiervoor het onderstaande formulier invullen. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen. Wilt u een afspraak maken voor behandeling? Ga dan naar deze pagina om een afspraak te maken.
Klachtenregeling
Een goede relatie tussen u en uw arts is belangrijk. Soms gebeuren er helaas dingen die deze relatie verstoren. U bent ontevreden, u zit met een klacht. Hieronder kunt u lezen wat u kunt doen als u een probleem met uw arts heeft. U leest wat de mogelijkheden zijn om uw klacht op te lossen.
Er samen uitkomen
Snelste manier is om als eerst een in persoonlijke gesprek met uw arts het probleem te bespreken en op te lossen. In veel gevallen kan zo een gesprek heel verhelderend zijn voor beide partijen en kan de arts en zijn organisatie leren van uw feedback. Geef bij het aanvragen van zo een gesprek aan dat u een klacht wilt bespreken met uw arts en dat u daar wat meer tijd voor wilt reserveren. Uw klacht wordt hiermee vaak op een voor u bevredigende manier opgelost.
Lukt dit niet, dan brengt uw arts u in contact met de klachtenfunctionaris van DOKh. Dit is een onafhankelijk en een onpartijdig functionaris die uw klacht in behandeling neemt.